بانک دانش

مرجع دانلود فایل های درسی

بانک دانش

مرجع دانلود فایل های درسی

دانلود انواع فایل های درسی از چمله پاورپوینت، مقاله ترجمه شده،تحقیق، پرسشنامه، خلاصه کتاب و ...

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

پرسشنامه درگیری شغلی (مشارکت کاری)

پرسشنامه درگیری شغلی

کتاب English for the students of chemistry

کاظم میرجلیلی

درس 5 کتاب انگلیسی برای دانشجویان شیمی

ترجمه انگلیسی برای دانشجویان شیمی

انگلیسی برای دانشجویان شیمی

انگلیسی برای دانشجویان رشته شیمی

پاورپوینت موازنه بین ویژگی های کیفی اطلاعات

موازنه بین ویژگی های کیفی اطلاعات

نقاط قوت و ضعف در میان شرکتهای کوچک و متوسط مالزی

مقاله 2014: نقاط قوت و ضعف در میان شرکتهای کوچک و متوسط مالزی

مقاله

شرکتهای کوچک و متوسط مالزی

پرسشنامه هیجان های تحصیلی

مقیاس هیجان های تحصیلی

سنجش هیجان های تحصیلی

دانلود پرسشنامه هیجان های تحصیلی

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

دانلود پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

اسلاید برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

دانلود جزوه عملیات واحد 2

جزوه عملیات واحد دکتر عبادی

جزوه عملیات واحد 2 عبادی

جزوه عملیات واحد 2 (دکتر عبادی)

عملیات واحد 1 مقصودی

دانلود جزوه عملیات واحد 1

جزوه عملیات واحد 1 مقصودی

جزوه عملیات واحد 1 دکتر مقصودی

جزوه عملیات واحد 1 (دکتر مقصودی)

پاورپوینت-مدیریت-رفتار-موفقیت-و-ارتباط
پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 45
حجم فایل: 334 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت با موضوع مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط، در قالب ppt و در 45 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:
مدیریت رفتار: امروزه تأکید بر مهارت های انسانی از اولویت‌های ویژه‌ای برخوردار است. گفته شده است که در مدیریت ، توانایی رفتار کردن با مردم بیشتر از هر نوع توانایی دیگر اهمیت دارد. به موجب گزارش انجمن آمریکایی مدیریت ، اکثر قریب به اتفاق 200 نفر از مدیرانی که در یک بررسی پرسشی شرکت کردند، بر این رأی توافق داشتند که مهمترین مهارت یک مدیر ، توانایی در سازگاری و رفتار با مردم است. در این بررسی ، مدیران این توانایی را حیاتی تر از هوش، قاطعیت، دانش و معلومات، یا مهارت های شغلی درجه بندی کردند. پس اگر این اعتقاد را داشته باشیم که نقش هر مدیر لایق، دورنگر و کاردان، تأمین بهداشت روانی کارکنان در سازمان می ‌باشد، سخنی دور از انتظار نگفته‌ایم .
درست مثل آن است که مدیران سازمان ها به این وظیفه با احساس مسئولیت و تعمق بیشتری توجه کنند و علاقه خود را نسبت به فراگیری مفاهیم اولیه آن و کاربرد اصول و مفاهیم بهداشت روانی در محیط کار نشان دهند. بهداشت روانی در محیط کار یعنی مقاومت در مقابل پیدایش پریشانی های روانی و اختلال های رفتاری در کارکنان سازمان و سالم سازی محیط و فضای روانی کار به نحوی که هدف های چند گانه زیر تأمین شود:

فهرست مطالب:
مدیریت رفتار
مدیریت‌ رفتارسازمانی‌ در هزاره‌ جدید
مدیریت موفقیت
مدیریت ارتباط
تعریف CRM
اهداف CRM
ویژگی‌های کاربردی CRM
مزایای استفاده از سیستم CRM
انواع فناوری CRM
CRM تعاملی
مراحل اجرای CRM
دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

  • دانشجو دانش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی