دانلود پاورپوینت شاخص های سازمان های کار آفرین در قرن بیست و یکم (سازمان های دانایی محور)
چهارشنبه, ۵ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱ ق.ظ

پاورپوینت شاخص های سازمان های کار آفرین در قرن بیست و یکم (سازمان های دانایی محور)
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 232 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان
توضیحات:
پاورپوینت با موضوع شاخص های سازمان های کار آفرین در قرن بیست و یکم (سازمان های دانایی محور)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
کار آفرینی سازمانی: واژه کارآفرینی سازمانی INTRAPRENEUR نخستین بار توسط گیفورد پینکات (1985) به کار گرفته شد و به مفهوم فرآیند شکار فرصتها به وسیله افراد یا سازمانها بدون در نظر گرفتن منابع موجود در اختیار آنها می داند.
کارآفرین به عنوان یک فرد خلاق سازماندهنده و ارائه کننده می باشد که با پذیرش مخاطره به توسعه و گسترش بازار و ایجاد محصول می پردازد و آن را به بهره برداری می رساند.
ساختار سازمانهای کارآفرینی در بلوغ اول:
در سازمانهای کارآفرینی مرحله اول بلوغ عمده اهداف کارآفرینان را به ترتیب عبارتند از :
تبدیل طرح تجاری و ایده های نوپای نوآورانه به کسب و کارهای زود بازده .
استفاده از قابلیت های فردی، مهارتی، تکنولوژیکی به منظور رساندن ظرفیت تولیدی یا خدماتی به سطح قابل قبولی از لحاظ کسب درآمد.
استفاده کارآفرینان از شاخص های رفتاری ویژه مانند مهارت های ارتباطی، جذب سرمایه گذاری و بازاریابی با اتکا به مهارت های تجربی.
حفظ موقعیت تثبیت ( ثبات ) در سازمان بااستفاده از اهرم های کنترل مدیریتی در افزایش هزینه ها، فقط سهم بازار و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان.
ایجاد تعامل با شرایط محیطی کسب و کار و سعی در کاهش تنش ایجاد شده در مقابل امواج تغییرات.
شامل:
کار آفرینی
کار آفرینی سازمانی
ساختار سازمانهای کارآفرینی در بلوغ اول
مدیریت دانش
هرم داده، اطلاعات و دانش
مدل کلی توسعه مدیریت دانش
انواع دانش
رویکردهای غالب درمطالعات رهبری در سازمانهای دانش محور
تاثیر مدیریت دانش بر حوزه های کلیدی سازمان
پاورپوینت با موضوع شاخص های سازمان های کار آفرین در قرن بیست و یکم (سازمان های دانایی محور)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
کار آفرینی سازمانی: واژه کارآفرینی سازمانی INTRAPRENEUR نخستین بار توسط گیفورد پینکات (1985) به کار گرفته شد و به مفهوم فرآیند شکار فرصتها به وسیله افراد یا سازمانها بدون در نظر گرفتن منابع موجود در اختیار آنها می داند.
کارآفرین به عنوان یک فرد خلاق سازماندهنده و ارائه کننده می باشد که با پذیرش مخاطره به توسعه و گسترش بازار و ایجاد محصول می پردازد و آن را به بهره برداری می رساند.
ساختار سازمانهای کارآفرینی در بلوغ اول:
در سازمانهای کارآفرینی مرحله اول بلوغ عمده اهداف کارآفرینان را به ترتیب عبارتند از :
تبدیل طرح تجاری و ایده های نوپای نوآورانه به کسب و کارهای زود بازده .
استفاده از قابلیت های فردی، مهارتی، تکنولوژیکی به منظور رساندن ظرفیت تولیدی یا خدماتی به سطح قابل قبولی از لحاظ کسب درآمد.
استفاده کارآفرینان از شاخص های رفتاری ویژه مانند مهارت های ارتباطی، جذب سرمایه گذاری و بازاریابی با اتکا به مهارت های تجربی.
حفظ موقعیت تثبیت ( ثبات ) در سازمان بااستفاده از اهرم های کنترل مدیریتی در افزایش هزینه ها، فقط سهم بازار و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان.
ایجاد تعامل با شرایط محیطی کسب و کار و سعی در کاهش تنش ایجاد شده در مقابل امواج تغییرات.
شامل:
کار آفرینی
کار آفرینی سازمانی
ساختار سازمانهای کارآفرینی در بلوغ اول
مدیریت دانش
هرم داده، اطلاعات و دانش
مدل کلی توسعه مدیریت دانش
انواع دانش
رویکردهای غالب درمطالعات رهبری در سازمانهای دانش محور
تاثیر مدیریت دانش بر حوزه های کلیدی سازمان

- ۹۷/۱۰/۰۵